9 Mayıs 2010 Pazar

Penisim büyük boşalmaya yakın bayılıyorum

Penisim büyük boşalmaya yakın bayılıyorum

Benimkisi biraz büyük. İlişkiye girdiğim zaman boşalmaya yakın bayılıyorum. Partnerim benimle dalga geçiyor. Çok zor durumdayım. Ne olur yardım edin haydar dümen hocam.

CEVAP: Bayılma yavrum desem bayılacaksın. Çünkü organa çok kan geliyor, beyin kansız kalıyor. Bayılma, bayılt diyeceğim. Ama ilişkiye girdiğin kişiye acırım. Aldı beni bir dert. Neden bu kadar bu meret? 10 derecenin altı soğuk. Ne yapalım çare arayalım. Palto giyelim ya da giydirelim. 17 derece yatak odası en iyisiymiş. Fazlası sağlıklı uyutmazmış. Ha santim, ha derece. Tümü başkalarının icadı. Bu sayılar bize de uyar. Bizler yeni ölçüler buluncaya kadar ‘Kader buymuş’ şarkısına devam edelim. Büyüğüne, küçüğüne de iki taraflı sabır diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder