17 Mayıs 2010 Pazartesi

çocuklarda pipiden iltihap gelmesi

penis iltihabi ve idrar sorunu

2 haftadan beri penisimde agri var.ve idrar sorunlarim var.idrarimi az az yapiorum ve yaptiktan sonra yanmalar oluyor.doktora gittim dun ve idrar testi yapildi.testte bisey cikmadi.antibiyotik verdi kullandim ama hala sizilar var idrardan sonra ve iltihab devam ediyor.nedenini anlayamadim.bazende basim donuo az ve bulaniklik var isiga gidince.isikta bulaniklik oluor bazen.sikayetlerim bunlar.nedenini anlamadim.beni aydinlatirsaniz sevinirim.


Öncelikle geçmiş olsun

İdrara sık çıkma ve idrarda yanmanın bir çok sebebi vardır. Özellikle üşütünce ve iltihaplar da yanma ve sık idrara çıkma olur. Bu ikisinin ayrımını yapmak için idrar tahlili yaptırmanız lazım. Teşhis konulduktan sonra tedaviye başlanır. İltihap varsa antibiyotik kullanılır. Ama üşütme varsa bol su içilir ve ayaklar altına sıcak su torbası konur.
Hala geçmeyecek olursa filim veya ultrason çekilip bu hastalık belirtileri altında yatan sebep araştırılır.
Diğer sebepler: Şeker hastalığı, tansiyon hastalıkları gibi hastalıklardır. Bunlar daha komplike hastalıklar olduğu için detaylı araştırma yapmak lazımdır.

Allah’tan sağlık, şifa ve afiyetler dilerim.

_____ Op.Dr.Ali Hatay _____

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder