9 Mayıs 2010 Pazar

hiç orgazm olamıyorum nedeni

25 yaşında bir kadınım. 6 yıl evli kaldım. Evlilik öncesi hiç deneyimim yoktu. Öpüşmeyi bile eşimden öğrendim. Cinselliği zamanla çok sevdim. Eşimin erken boşalmasından mı yoksa ön sevişmeyi önemsememesinden midir bilmiyorum ama hiç orgazm olmadım. Eşimden ayrıldım. Hayatımda 5 aydır biri var. Beni önemseyen biri ama ben hala orgazmı yaşayamadım. Sanırım geçmişten kalma bir alışkanlık ama ben o kasılmaları yaşayamıyorum. Nerede yalnış yapıyorum ?

Haydar Dümen’in verdiği cevap :

Değerli okurum, her şey doğru düzgün gitseydi de evlilik sürseydi. Erkek için de, kadın için de orgazm mutluluğunu engelleyen sebeplerin başında erken boşalma geliyor. Bunun da tedavisi var. Biz bunu tedavi ediyoruz. Ama siz ayrılmışsınız. Bir bakıma boşalamamaya şartlanmışsın. Asıl önemlisi birçok kadın gibi orgazm güçlüğü yaşıyorsun. Bu da aşılır. Biraz teknik yardım alman gerekir. Asıl önemlisi, sanıyorum her seferinde orgazm konusuna odaklanıp “Acaba olacak mıyım, olamayacak mıyım?” diye konsantrasyonunu dağıtıyorsun. Bu arada fantezileri de ihmal etmeyin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder