25 Mayıs 2010 Salı

masturbasyon peniste tahrişi önlemek için ne yapmalı

Masturbasyon  Sonrası İdrarda Yanma


Soru: Halim Hocam nasılsınız? Öncelikle ben size bir şey danışmak istiyorum. Ben genellikle masturbasyondan sonra idrar yaptığımda yanma oluyor ve idrardan sonra biraz kan geliyor. Acaba neden bilmiyorum. Yardımcı olursanız memnun olurum.


Cevap: Mastürbasyon sonrası ilk idrarda yanma olması idrar yolu mukozasındaki kanlanmaya bağlı olarak meydana gelebilir, uzun süren mastürbasyonlarda kanlanma daha ileri olabilir, bu durum kanamaya yol açabilir. Endişe etmenize gerek yoktur. Fakat mastürbasyon dışında da idrar yaparken yanma ve sızı mevcut ise bunun ayrıca bir üroloji merkezinde tetkik edilmesi gerekir.

Penis deformasyonu


Soru: 8 ay kadar önce başlayan penis deformasyonum hala devam ediyor gibi. Her ereksiyon başlangıcıyla birlikte sancı da başlıyor. Oldukça rahatsızlık veren bu durumun medikal tedavisi var mı? Beni kısaca bilgilendirmenizi istiyorum. 63 yaşındayım Ereksiyon sorunum yok.

Cevap: Anlattıklarınız peniste sertleşmeyi sağlayan dokuyu çevreleyen kılıflarda fibrotik oluşumlara yol açan peyroni hastalığını anımsatmaktadır. Başlangıç safhasında ereksiyon sırasında ağrılar olabilmektedir. Üroloji uzmanınca sebebin tespitinden sonra medikal ilaç tedavisi ile hastalığı yavaşlatmak mümkündür.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder