11 Ağustos 2010 Çarşamba

seksten zevk alamıyorum

Cinsellikten Zevk Alma Sorusu

Eşimle 3 yıl önce birbirimizi severeke evlendik. Ancak son bir yıldır bana karşı çok soğuk.Nedenini sorduğumda cinsel birleşme sırasında hiç zevk almadığını,birşey hissetmediğini söyledi.Bu ilk günden böyleymiş.

Haydar Dümenden Tarzı Cevaplar

Türkiye’ye cinselliği öğreten ve insanların cinsel anlamda bilinçlenmesini sağlayan ve bir çok tabunun yıkılmasında başrol oynayan Haydar Dümen kendisine yöneltilen soruları kendi uslubu ile yanıtlaması da duruma ayrı bir renk katmış durumda.Türkiye’nin cinsellik danışmanı olan Haydar Dümen alanında kendisini ıspatlamış bir Seksoloji uzmanıdır.Her türlü sorunun sorulduğu Haydar Dümen bazı zamanlarda öyle sorularla karşılaşıyor ki bu kadarına da pes dedirtecek cinsten doğrusu.İşte o pes dedirten sorulardan birisi …

Eşim Cinsellikten Zevk Almıyor

Eşimle 3 yıl önce birbirimizi severeke evlendik. Ancak son bir yıldır bana karşı çok soğuk.Nedenini sorduğumda cinsel birleşme sırasında hiç zevk almadığını,birşey hissetmediğini söyledi.Bu ilk günden böyleymiş.üzülmemem için bana söylememiş.Yardım almayı teklif ettim ama pek sıcak bakmadı.Ne yapmalıyım ?

CEVAP: Değerli okurum,kadınların pek çoğu böyle.Doku zevk almaya programlı değil.Bu nedenle cinsel birleşme onlar için işkence oluyor.Yani iştahsız birine zorla yemek yedirmek gibi. Kesin bir tedavisi olmamakla birlikte yine de kıyısından, köşesinden yardım almak için bir uzaman başvurun.Zamanı iyi kullanıp fantazileri iyi değerlendirin.Tabi bunular sözle olmuyor.Çünkü önünüzde uzun yıllar var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder