26 Ağustos 2010 Perşembe

kocam boşalamıyor

Merhaba,
1 yıl önce eşimle birbirimizi severek evlendik. Eşim 35, ben 33 yaşındayım. eşimle ayda 1-2 defa ilişkiye giriyoruz. onda da kendini zorladığını düşünüyorum. ilişkiye girdiğimizde de çoğu zaman boşalamıyor. ikimizde çocuk istiyoruz. eşimle konuşuyoruz fakat boşalamamanın onda ilişki isteğini azalttığını söylüyor. Sebebi ne olabilir? İkimizde durumumuzun normal olmadığının farkındayız. Sadece beni düşündüğü için zorlanarak ilişkiye girdiğini hissediyorum. Ayrıca eşim behçet hastası, şu an Cellcept (500 mg) ve colchicum-dispert (15.6 mg) isminde 2 ilaç kullanıyor. Bunların etkisi olabilir mi? Ne önerirsiniz? Teşekkür ederim.


Öncelikle geçmiş olsun

BU ilaçlarını etkisinin olup olmadığını doktorunuza sorun. Etkisi olabilir. Ama bana kalırsa kocanızda stres var. Stres giderici bir ilaç fayda verebilir.

Allah’tan sağlık, şifa ve afiyetler dilerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder