29 Ağustos 2010 Pazar

eşimle beraber boşalamıyorum

Soru:

Merhaba Haydar Dümen hocam, 27 yaşında ve iki yıllık evli bir bayanım.Eşimin penis boyu da normalin biraz üzerinde.Birlikte olduğumuzda çok zevk alıyorum ama onunla birlikte boşalamıyorum.Ben sadece masturbasyonla kendi kendime ya da eşimin eliyle dokunmasıyla boşalabiliyorum.Bunun nedeni alışkanlık mıdır yoksa ciddi bi problem midir? Bunu yenmek için uzun bi süre masturbasyon yapmamayı hiç boşalmamayı da denedm ama sonuç değişmedi.yardımcı olursanız çok sevinirim.

Yukarıdaki soru sitemizdeki Haydar Dümen Defne kullanıcısından gelmiştir, konu hakkında bilgisi olanlar, başından böyle birşey geçmiş olanlar Haydar Dümen Defne kullanıcısının yazısına cevap verebilir.

Yorumlar:
Mrblar Eşinizle İlişkiye Girdiğinizde Boşalmıyorsanızsa Eliyle Vajinanıza Deydiğinde Boşalıyorsanızsa Veya Mastürbasyon YOntemiyLe Tek Boşalıyorsanızsa Benım Düşüncem Piskolojik ßir Sorundur.oRNek Varikosel Ameliyatı oLDUM Kafama Cok TAKINTI yAPIYOrdum Kısırlık Takıntısı Oldugundan Korkutugundan Dolayı İlişkiye Girdiğinde Fazla Boşalmıyordum Hastaneye Gittiğimde Doktorlar Piskolojik Diyorlardı Neden Kısırlık Korkusu Vardı Ama BU Zaman Gittikçe Boşalma Daha Fazla Oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder