29 Haziran 2010 Salı

Seksi daha cazip hale getirmenin yolları

Seksi tavsiyeler

Natürel Dergisi'nin ‘Seksi daha cazip hale getirmenin yollarını’ okurken bir ara orada da ‘Serdar Amca’ tiplemesine benzeyen birisinin var olduğunu düşünmeye başladım.

Üstelik daha da vahimi oradaki Serdar Amca muadili kişi kendini ciddiye alıyordu.

Çünkü konu hakkında gayet ciddi, kapsamlı düşünceleri vardı ve ona göre tavsiyelerine uyulduğu takdirde Türkler'in suratlarında devamlı tuhaf bir gülümsemeyle gezmelerine yol açacak bir seks yaşamını yakalamaması işten bile değildi.

Baştan söylemeliyim ki derginin konuyla ilgili tespitleri arasında sadece bir tanesine katılıyorum.

‘‘Seksi bulduğumuz ama yatakta kesinlikle bize buz gibi etki yapacak 13 erkek’’ listesine Antonio Banderas'ı -ki kendisi son yüzyılın en yakışıklı erkekler listesinde 11'inci sırada yer alan Ertuğrul Özkök'ten sonra daha alt düzeylerde yer almıştır- koymuşlar.

Sadece Antonio Banderas ile ilgili tespitlerine katıldım. Katıldım demek yanlış olacak, sadece bu tespitlerine bir itirazım yok diyeyim.

Ancak bu listeyi hazırlayan arkadaşın zevk düzeyi konusunda gerçek şüphelerim var.

Çünkü listede Mehmet Ali Erbil de yer alıyor.

Listenin konu başlığının ‘‘Seksi bulduğumuz ama yatakta bize kesinlikle buz gibi etki yapacak 13 erkek’’ olduğunu hatırlayın.

Yani anlayacağınız bu arkadaş -ki yazıyı yazanın bir bayan olduğu gibi bir izlenimim var- MEHMET ALİ ERBİL'İ ASLINDA SEKSİ BULUYOR.

Sizi bilemiyorum ama bence bu arkadaşın demin bahsettiğim ‘Son yüzyılın en seksi erkekler’ listesini hazırlayan aynı kişi olduğu açıklanırsa şahsen ben hiç şaşırmayacağım.

Bilmem anlatabiliyor muyum?

Bu arada bu liste dünya çapında bir ‘ilk’i de başardı ve 10'uncu sıraya Prens Charles'ı koyarak onun aslında seksi bir insan olduğu yolunda dünya tarihindeki ilk açıklamayı da yaptı.

Şimdi derseniz ki o bile listede varsa Mehmet Ali Erbil niye olmasın ki, o zaman ben de size vallahi haklısınız der ve susmak zorunda kalabilirim.

Ama beni şu anda susturmamanızda yarar var çünkü tam gaz almış gidiyorum.

‘Seks sonrası yapılacak altı şey’ listesi de ilginç.

Bir kere bu liste orta yaşlı erkeklere düşman olan bir kadın tarafından yazılmış.

Çünkü seks sonrası yapılacak şeylerin altıncı sırasında ‘Tekrar seks yapmak’ yazıyor.

Bunu okumak bile yaşları 40 ile 55 yaş arası olan kuşakta müthiş bir panik yaratır, benden söylemesi. Bana inanmıyorsanız aynı öneriyi Woody Allen'a yapın da bakın görün olacakları.

Ancak listede benim takıldığım konu aslında bu değil. Yapılacak altı şeyin birinci sırasında ‘Karton kutularda Çin yemeği veya dondurma yemek’ yer alıyor.Dondurmaya bir şey diyemem ama Çin yemeği oldukça önemli stratejik sorunları beraberinde getiriyor.

Şöyle ki:

Seks yapar yapmaz Çin yemeğini yatakta yiyebilmemiz için Çin yemeğinin lokantadan bizim seks bittiği anda gelmesi gerekecek. Zamanlamayı nasıl yapacağız? Yatmadan önce yemeği ısmarlarsak ama zamanlamamız tutmazsa ne olacak? Orgazm olmaya yaklaşırken kapıya dayanan Çin yemeklerini getiren kişiyle muhatap olmak zorunda kim kalacak? Kapıya yemeği getiren kişi de Çinli olur ve yataktan kalkıp onunla muhatap olan kişi erkek olursa o erkeğin o gece bir kez daha sevişebilmesi artık mümkün olabilir mi? Yemek geldi tekrar yattınız diyelim, mutfaktan o güzel kokular gelirken sevişmeyi tercih etmek kolay bir çözüm mü? Evde yeterince soya sosu yoksa ve bu kafanıza takılırsa o durumda bile sekse konsantre olabilmeniz mümkün mü?

Dergide bütün bu sorulara cevap yok.

. Cinsel ilişki nasıl yapılır hakkinda aciklamalar Cinsel ilişki nasıl yapılır konusunda bilgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder