12 Haziran 2010 Cumartesi

kocam ile ilişkiye girerken neden boşalamıyorum

Soru:

Neden boşalamıyorum?
16 yaşındayım. 1.80 boyundayım. Arkadaşlarım benden küçük ve kısa olmalarına rağmen boşalıyorlar. Boşalamadığımı duyunca benimle dalga geçtiler. 4 kez ilişkiye girdim ama olmadı.

Cevap:

Değerli okurum, nerede ilişkiye girdin? Sanırım genelevde. O koşullarda boşalma olmayabilir. Ama normal koşullarda normal işlevini sürdürecek, merak etme. Şimdilik yapılacak bir şey yok. Sanıyorum mastürbasyonla da boşalıyorsundur. Yani kanallar açık, işlevler yerinde demektir.

Soru 2:

24 yaşındayım. Günde 2 ya da 3 kez bile cinsel ilişkiye girsem boşatamıyorum. Sizce bunun sebebi ne olabilir?

Cevap 2:

Sevgili okurum, evlendiğinde düzelir diye umuyorum. Mastürbasyonla ilgili olduğunu sanıyorum. Üzerine düştükçe boşalamaman daha da artacak. Başarı şansın azalacak. Kendini sorgulama, şimdilik öyle kalsın. Mastürbasyondan elden geldiğince uzak dur. Biraz fantezilerini keşfet. Yola öyle devam et.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder