2 Temmuz 2010 Cuma

esim sex yapmıyor yardım

SORU:

İsmim Ebru. 31 yaşındayım. 6 senelik evliyim. 3 ay önce bebeğimiz

dünyaya geldi. Eşim 34 yaşında. Evliliğimizin ilk aylarından sonra eşimle

cinsel ilişkimiz azalmaya başladı. son 4 yıldır 2-3 ayda bir

gerçekleşiyor. o da benim ısrarlarımla oluyor. Ereksiyon problemimiz yok. yanında oturduğum zaman bile ereksiyon haline geçiyor. fakat cinselliğe yönelmiyor. birlikte olduğumuzda da ön sevişme yaşamıyoruz. eşimin beni aldatmadığından çok eminim. ben de güzel ve çekici bir bayanım. Bana bu durum tembellik gibi görünüyor ama cinsellikte tembellik olur mu bilmiyorum. Çok kez konuşmaya çalıştım bu konuyu kendisiyle. bir şekilde geçiştirdi. cinselliğe aşırı düşkün değilim ama onun beni istemiyor olması kadınlık gururumu zedeliyor. şu anda hamilelik sonrası hassaslığım da olduğu için depresyona girmem an meselesi diyebiliriz. En sık birlikte olduğumuz zaman çocuk denemesi yaptığımızda bir hafta boyunca 2 günde bir gerçekleşti. burdan anladığım buna kapasitesi yetiyor. o zaman neden benden bu kadar uzak? Lütfen sizden acil cevap bekliyorum? Bu durum tembellikten ileri gelebilir mi? eğer öyleyse ne yapmalıyım?

CEVAP:

SORU SOR kısmından gelen SORUDUR. Bu soruya uzmanlar tarafından verilmiş bir yanıt bulunmamaktadır. SORU SOR kısmındaki formdan gelen sorulara ziyaretçiler tarafından yanıt verilmektedir. Konu başlığına tıklayıp sizlerde konu içerisine girerek yorumları okuyabilir ya da yorum yapabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder