2 Eylül 2010 Perşembe

evli ciftlerin sex

naz4.jpg
Evli çiftler de bazen günlük hayatın steresinden ve yada her hangi bir sebepten ötürü seks dürtüsünde bir azalma ve anormallik söz konusu olabilir.

Güya evliyiz ama aslında iki yabancı gibiyiz. Dışardan bakan herkes bizi dünyanın en mutlu çifti sanır. Çünkü ikimiz de rol yapmayı iyi biliyoruz. Tam 11 yıldır bu rolü gayet iyi başarıyoruz. Aslında bir gün herkesin ortasında patlayıp gerçeği anlatacağım ama bakalım bu ne zaman olacak… Cinsel yaşamımız evliliğimiz boyunca zaten çok iyi olmadı.

Başlarda ben isteksizdim. Aldığım aile terbiyesi, içinde yetiştiğim kültür cinsellik konusunda fazla bilgi edinmeme engeldi. Biz cinselliği, arkadaşlarımız arasında, kapalı kapılar arasında konuşarak öğrendik. Memur anne-babanın kızıyım. Ailemin maddi durumu orta halli. Bir Anadolu kentinde doğup büyüdüm. Bizim oralarda anneler, babalar kızlarına öyle cinsellikten falan söz edemez. Kulaktan dolma bilgilerle öğreniriz bazı şeyleri. İstanbul’a üniversiteye grtiğim zaman da cinsellik konusunda çok bilgisizdim. Zaten evlendikten sonra bu bilgisizliğin acısını çok çektim. Benim cehaletime, eşimin ilgisizliği de eklenince bu noktaya geldik zaten.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder